Sidor

onsdag 28 december 2011

Har en fråga till dig !









Jag heter Madeleine Holmström och är 36
Bor i Karlskrona, Sweden
Opererade mig på Aleris i Kristianstad

Hej
Hur är läget med dig? Det var ett tag sedan vi hördes av.
Jag har frågor till dig du kan detta mera en jag.
Får man dåligt minne efter man har gjort Gastric Bypass-Operation?
Jag har nämligen fått väldigt dåligt minne de säger att jag har gått ner 67 på två år,så jag har gått ner i vikt väldigt fort och att kroppen inte ta upp vitaminerna som jag tar. så jag går och ta B vitaminer sprutor nu får se vad som händer sedan.
Läkarna säger att jag har gått ner mycket i vikt och snabbt men jag har följt det det noga det man skulle göra efter operationen
det kanske därför jag har gått ner snabbt vad tro du. Jag är nästan till under vikt nu. Jag är lite trött m.m. och jag går inte upp i vikt
häller jag som svlarva lite äter godis och kaker i bland. Sedan har jag ett behov det är att jag beöver något att tugga på vad ska man ta då?
Om man skulle bli gravid går man ner till den vikten man har nu?
Helt plötsligt så kan jag frysa som bara den,eller blir
Ha det så bra.
jag genom blött som jag kom från duschen .

Vi låg på samma rum på lassarettet när vi hade gjort
Gastric Bypass-Operation

Kram MVH Madelein

Svar på dina frågor ..

Om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad jag ska trå ,jag är inte mycket för dom längre .

När du blir gravid, ska du äta som innan, för trådde de att man skulle för tre, men så är det inte.

Trött ja det är man,men som jag skriv i mitt inlägg så vet jag inte om det är min sjukdom Ms eller efter operationen .

Glömsk ja det har blivit väre för mig.

Jag slarvar jag med,man är bara en människa.

Jag har samma problem om att frysa eller bli genomblött som man kom från duschen.

Det kallas för dumpning , att man har ätet för fort eller drucket för fort.

Det får man höra på Aleris,men jag trå inte på det.

Jag minns dig mycket väl och det vet du .

MVH

Jane Nilsson ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar