Sidor

söndag 25 december 2011

FÖR CA 3 ÅRSEDAN OPERERADE JAG MIG !



Tobias Nilsson 23 år. Bor i Åhus
operationen gjordes Kristianstad Aleris ..
I December gjorde jag orationen som jag hoppades på.
När jag gjorde orationen vägde jag över 200 kg ,har gått ner 60 kg.
Men det springer upp och ner 3-5 kg veck nu.
Jag har psykiska problem och värk i hela kroppen,hörde på radion att de hade forskat hör man mår före och efter en sådan operation i Amerika och i Sverige att alla mådde bra , bulshit i deras drömma i så fall .Varje gång jag sade till dom om mina problem sade de även att jag skulle börja om från början ,2gånger har jag gjort det utan resultat .
Hade jag vetat detta så hade jag inte opererat mig , utan ta den hårda vägen ..


Men jag hade problem från början, de sa att jag hade dumpning att jag hade ätet för fort , men det vet jag att jag inte hade gjort.
Problemet bara fortsatte , de sa samma sak igen, sen började helvetet om jag få säga så?.
nästan varje dag så blev jag genomblöt skakade och var kokhet, blev trött som bara den , kunde somna så trött jag blev .
Kraften försvann även hörseln ,dumming fick jag höra igen. Jag frös fast det var varmt ute, andningen blev mycket jobbig. Det hade jag även när jag var varm..
Efter ca 1 år efter fick jag akut tarmvred fick svåra smärtor och svårt att andas åkte ilfart in till akuten i Kristianstad,opererades några timmar efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar